Updates m.b.t. COVID-19 virus
30-09-2020
Laten we voorop stellen dat we hopen dat onze klanten, hun medewerkers en families zich in gezondheid bevinden. Op deze pagina geven we je praktische informatie over de dienstverlening van Radiuz in de huidige situatie.
Kantoorbeleid Radiuz
Wij werken vanaf vandaag, 30 september, allemaal vanuit huis. Afspraken die staan worden omgezet naar een digitale afspraak indien mogelijk.
Bereikbaarheid service team
Ons service team is zoals gewoonlijk bereikbaar tussen 08.30 – 17.30.
Uitleveren nieuwe mobiliteitskaarten
Onze kaartleverancier blijft in productie en Post NL bezorgt de post dus voorzien wij geen problemen in het uitleveren van de Radiuz Pas. Wel laten we ons service team beperkt op kantoor werken. Daarom worden de mobiliteitskaarten van Radiuz momenteel twee keer per week op dinsdag en donderdag verstuurd i.p.v. dagelijks zoals je van ons gewend bent. Hierdoor kan het dus wat langer duren voordat je de Radiuz Pas ontvangt.
Verder..
Wij houden de situatie nauwlettend in de gaten en indien er wijzigingen zijn, zullen wij je hierover informeren. Met vragen kun je terecht bij je gebruikelijke contactpersoon of stuur een e-mail naar ons service team.