Radiuz en XXImo gaan samen verder onder de merknaam XXImo

Persbericht

Utrecht, 9 maart 2021 

Radiuz en XXImo gaan fuseren en samen verder onder de merknaam XXImo. De merknaam Radiuz verdwijnt binnenkort. XXImo, actief in de Benelux, Duitsland en Frankrijk, heeft grote internationale groeiambities en wil Europees marktleider worden in plannen, veilig contactloos betalen en volledig digitaal administratief verwerken van zakelijke mobiliteit. 
 

Het nieuwe XXImo geeft werkgevers alle digitale tools in handen om een aantrekkelijk en duurzaam mobiliteitsbeleid vorm te geven; van vele vormen van mobiliteitsbudgetten, cafetariaplannen, onkostenverwerking tot thuiswerk vergoedingen.

Radiuz en XXImo zijn beiden al meer dan 10 jaar actief in mobiliteitsoplossingen voor werkgevers en hun medewerkers. In de zomer van 2020 werd XXImo geacquireerd door AutoBinck Group, tevens volledig eigenaar van Radiuz. Patrick Bunnik kreeg niet veel later een duorol als CEO van XXImo én Radiuz.

Na uitvoerige analyse kondigden Radiuz en XXImo afgelopen december al aan samen verder te willen en daar wordt nu concreet invulling aan gegeven. 

"We zijn de beide platformen en services aan het combineren en nemen daarbij het beste van beide werelden: van XXImo de innovatieve en veilige Visa-mogelijkheden voor eenvoudig toegang tot en betalen van álle mobiliteit in Europa en het intelligente beheerportal van Radiuz waarmee werkgevers volledige grip hebben op het mobiliteitsbeleid en werknemers keuzevrijheid hebben. Vol vertrouwen gaan we dan ook onder de merknaam XXImo samen de toekomst in."

CEO Patrick Bunnik

 

Michel Cornelissen, lid van het Raad van bestuur en CFO van AutoBinck Group, voegt daaraan toe: 

"COVID-19 is een katalysator gebleken om veranderingen te versnellen. De nieuwe realiteit in zakelijke mobiliteit is vooral flexibel, duurzaam, persoonlijk, digitaal en simpel in gebruik. Bij AutoBinck hebben we daarin de afgelopen jaren flink geïnvesteerd. Wij staan volledig achter de nieuwe strategie van XXImo en ondersteunen het Team zo veel mogelijk."

Wat betekent dit voor onze klanten en reizigers?

De diensten van Radiuz blijven gewoon voortbestaan onder het merk XXImo. Uiteraard wordt het dienstenpakket onder de merknaam XXImo nóg verder geoptimaliseerd op vele fronten: gemak (betaalgemak én eenvoudig en efficiënt reizen), veiligheid (data-protectie) en flexibiliteit (keuze in vervoersvorm en keuze in mobiliteitsregelingen). 

Vragen?

Radiuz | XXImo informeert haar al relaties tijdig en uitvoerig over alle stappen in dit het merknaamveranderingsproces. Heb je een vraag die niet kan wachten? Neem dan contact met ons op via het contactformulier

Voor klanten en partners: zoals altijd staat jouw accountmanager voor je klaar om je vragen te beantwoorden. 

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.