Radiuz breidt aanbod uit met NS-Business Card

Goed nieuws voor ondernemend Nederland: zakelijke reiskosten beheren én beheersen wordt nu nog makkelijker. Dankzij een samenwerking met NS heeft Radiuz, uitgever van de meest complete mobiliteitskaart van Nederland, haar aanbod verder uitgebreid met de NS-Business Card, inclusief de treinabonnementen van NS. Dit heeft als groot voordeel dat organisaties bij Radiuz via één portal helder inzicht krijgen in al hun reiskosten. Inclusief de zakelijke treinabonnementen van NS. En daarbij kunnen ze de administratie daarvan aan één partij overlaten.

 

De NS-Business Card is een mooie aanvulling op de dienstverlening die Radiuz bedrijven en hun medewerkers biedt. De eigen mobiliteitskaarten van Radiuz bieden toegang tot de meest uiteenlopende vormen van mobiliteit, van treinen tot tanken en parkeren, op basis van betalen naar gebruik. Door de samenwerking met NS kan Radiuz zakelijke reizigers nu ook zakelijke treinabonnementen aanbieden op de NS-Business Card. Dit totaalpakket is ideaal voor werkgevers, die daarmee de mobiliteitszaken voor al hun medewerkers via één partij kunnen regelen. Met één overzichtelijke factuur en uitgebreide managementrapportages waarin de totale mobiliteitskosten zijn meegenomen. Zo krijgen werkgevers een beter en completer inzicht in concrete sturingsinformatie als reisgedrag, reiskosten en CO2-uitstoot.

 

Breder aanbod voor kaartgebruikers

Ook bestaande gebruikers en klanten van de NS-Business Card kunnen profiteren van de samenwerking tussen Radiuz en NS. Zij kunnen toegang krijgen tot het gebruiksvriendelijke Radiuz-portal waar ze hun zakelijke ritten kunnen inzien, controleren en wijzigen. Bovendien krijgen ze een nog grotere keuze in mobiliteitsdiensten waarvan ze gebruik kunnen maken. Zo heeft Radiuz weer een nieuwe stap genomen in het integreren van alle mogelijke mobiliteitsdiensten.

 

Over Radiuz

Radiuz maakt deel uit van de divisie Smart Mobility van de AutoBinck Group. Radiuz is een jong en innovatief bedrijf met als missie: Mobility Made Simple. Van eenmanszaken tot multinationals. Radiuz heeft een uitgebreid klantenportfolio met namen als Shell, ABN AMRO en T-Mobile. Radiuz ontwikkelt – via haar eigen platform – diensten waarin toegang tot alle vormen van mobiliteit en de dienstverlening daaromheen geïntegreerd zijn. Zo draagt Radiuz bij aan Mobility as a Service; de transitie in mobiliteit waarbij reizigers mobiliteit inkopen in plaats van te investeren in bezit van transportmiddelen. Radiuz zoekt daarbij actief de samenwerking met gerenommeerde partners, zoals nu met NS.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief