WHAT WE DO

Radiuz provides employers with a complete mobility solution. Employees get barrier-free access to all types of transport, irrespective of the provider, by means of one mobility card. Moreover, you do not pay any transaction costs and you can directly view your journeys online. This way you experience convenience, flexibility and personal service.

In addition, we take care of the settlement and complete invoice flow of the trips made. For employers, this means complete transparency, no more hassle with receipts, advance payments or expense processing and a saving on internal administration costs. That is Mobility Made Simple!

 

HoW

With Radiuz you plug in to the most extensive and independent network of mobility suppliers: the Radiuz platform. The accompanying mobility card gives every employee barrier-free access to all types of mobility. The lower the thresholds for making use of different forms of mobility, the more attractive it becomes for employees to make smart choices.

 

All mobility issues are dealt with via one single point of contact. Moreover, we professionally handle all administration regarding mobility, based on the business rules set by the employer and taking all employment conditions into account. Our services are aimed at making mobility as easy as possible for the employer and its employees and facilitating it optimally.

FOR WHO

Radiuz focuses on large business organizations that need a smart mobility solution for their employees. We listen to the wishes of business travelers who are increasingly in need of flexibility and an independent multimodal offering. In addition, we support companies that are struggling with arranging mobility for their employees. In short, Radiuz unravels all business mobility issues.

Single point of contact

For all mobility-related issues

Barrier-free access

To a complete and independent mobility offer

Online Mobility Portal

For managing and 24/7 access to travel, management and billing information

Less administration and purchase of declarations

Monthly sales tax invoice and reports based on actual costs

SENIOR OPERATIONAL MANAGER | DIRECT RESULT FACE TO FACE MARKETING

Wij hadden enorme problemen om goed grip te krijgen op het OV-gebruik van onze medewerkers. De samenwerking met Radiuz heeft ons de geholpen om het OV-gebruik inzichtelijk te krijgen. Dit heeft ons de mogelijkheid gegeven om zaken te kunnen vergemakkelijken, zowel voor ons als de medewerkers. We hebben kosten kunnen besparen en ons mobiliteitsbeleid verruimd.

MANAGER HR OPERATIONS T-MOBILE

“Contracten met meerdere OV aanbieders en een inhouse OV administratie zorgden voor hoge administratieve last, hoge kosten en geen eenduidige mobiliteitsoplossing voor onze medewerkers. De samenwerking met Radiuz gaat ons kostenefficiency en een afname van de administratieve last opleveren. Bovendien hebben we nu één mobiliteitsproduct voor al onze medewerkers en zijn er mogelijkheden voor het verruimen van ons mobiliteitsbeleid.”

 

 

 

 

 

PROJECTMANAGER - TPS

In de oude situatie werd het gebruik van mobiliteit door TPS vergoed, en niet gefaciliteerd. Voor de medewerkers betekende dit het op dagelijkse basis voorschieten van reiskosten (parkeren en openbaar vervoer) en het indienen van declaraties.
De reden van TPS om de zakelijke mobiliteit uit te besteden is enerzijds om de administratieve handling rondom declaraties te reduceren en processen te automatiseren en anderzijds om zakelijke mobiliteit laagdrempelig en flexibel aan te kunnen bieden in het kader van goedwerkgeverschap en gelukkige medewerkers. Door de mobiliteit te faciliteren middels de Radiuz-kaart hoeft een medewerker geen reiskosten meer voor te schieten, is er altijd voldoende saldo en is het achteraf niet nodig om declaraties in te dienen.
TPS hanteert verschillende arbeidsvoorwaardelijke mobiliteitsregelingen, niet alle medewerkers hebben recht op exact hetzelfde. Deze verschillende regelingen zijn ook doorgevoerd binnen Radiuz.

In december 2016 is TPS gestart, tijdens de eerste 12 maanden is het aantal kaarten gegroeid met 350% waarvan 100% actief wordt gebruikt. Uit een satisfaction survey dat onder de medewerkers van TPS is gedaan, kwam duidelijk naar voren dat de tevredenheid erg hoog is.

 

 

MANAGEMENTSECRETARESSE BEDRIJFSVOERING | NOORDELIJK BELASTINGKANTOOR

Bij de oprichting van het Noordelijk Belastingkantoor per 1 januari 2018 zijn we gestart met het gebruik van de mobiliteitskaart van Radiuz. De reden hiervan was dat het Noordelijk Belastingkantoor zich vestigde aan de rand van het centrum van de stad Groningen, zonder parkeergelegenheid.

Persoonlijk reis ik sindsdien met de auto naar de P+R waar ik gratis kan parkeren. Van daaruit reis ik verder met de bus en gebruik ik mijn mobiliteitskaart. Hiermee reis ik makkelijk en flexibel van A naar B, met elk vervoermiddel naar keuze, zonder hiervoor af te hoeven rekenen. Ik betaal alleen wat ik gebruik. De kaart was voor me geactiveerd, ik kon er direct mee op pad.

Geen gedoe, eenvoudig in gebruik, altijd voldoende saldo en opladen is niet nodig. Alle reistransacties komen samen op één maandelijkse factuur en ik hoef als werknemer geen reiskosten voor te schieten.

Kortom, wij zijn heel tevreden over Radiuz.