Neem direct contact met ons op

Menno van de Wetering

Accountmanager

Chris Calder

Accountmanager

Stephanie Roeffen

Accountmanager

Wat we doen

Cardz by Radiuz biedt werkgevers een complete mobiliteitsoplossing. Medewerkers krijgen door middel van één mobiliteitskaart drempelloos toegang tot alle vormen van vervoer, ongeacht de aanbieder. Bovendien betaal je geen transactiekosten en kun je jouw reizen direct online inzien. Zo ervaar je gemak, flexibiliteit en persoonlijke service.

Daarnaast verzorgen wij de afrekening én complete factuurstroom van de gemaakte reizen. Voor werkgevers betekent dit volledige transparantie, geen gedoe meer met bonnetjes, voorschieten of declaratieverwerking én een besparing op de interne administratiekosten. Dat is Mobility Made Simple!

 

Hoe

Cardz by Radiuz plugt in op het meest uitgebreide en onafhankelijke netwerk van mobiliteitsleveranciers: het Radiuz-platform. De bijbehorende mobiliteitskaart geeft elke medewerker drempelloos toegang tot allerlei soorten mobiliteit. Hoe lager de drempels zijn om gebruik te maken van verschillende vormen van mobiliteit, des te aantrekkelijker het voor medewerkers wordt om slimme keuzes te maken.

Alle mobiliteitszaken worden via één aanspreekpunt geregeld. Bovendien handelen wij alle administratie omtrent mobiliteit op een professionele manier af, op basis van de door werkgever ingestelde business rules en rekening houdend met alle arbeidsvoorwaarden. Onze dienstverlening is erop gericht om mobiliteit voor de werkgever en haar medewerkers zo makkelijk mogelijk te maken en optimaal te faciliteren.

 

Voor wie

Cardz richt zich op grootzakelijke organisaties die behoefte hebben aan een slimme mobiliteitsoplossing voor hun medewerkers. Wij luisteren naar de wens van zakelijke reizigers die steeds meer behoefte hebben aan flexibiliteit en een onafhankelijk multimodaal aanbod. Daarnaast ondersteunen wij bedrijven die worstelen met het inregelen van mobiliteit voor hun medewerkers. Kortom Cardz ontrafelt alle zakelijke mobiliteitsvraagstukken.

 

Single point of contact

Voor alle zaken rondom mobiliteit

Drempelloos toegang

Tot een compleet en onafhankelijk mobiliteitsaanbod

MijnCardz-omgeving

Voor beheer en 24/7 inzage in management- en factuurinformatie

Minder administratie en afname van declaraties

Maandelijkse BTW factuur en rapportages op basis van de werkelijke kosten

SENIOR OPERATIONAL MANAGER | DIRECT RESULT FACE TO FACE MARKETING

Wij hadden enorme problemen om goed grip te krijgen op het OV-gebruik van onze medewerkers. De samenwerking met Radiuz heeft ons de geholpen om het OV-gebruik inzichtelijk te krijgen. Dit heeft ons de mogelijkheid gegeven om zaken te kunnen vergemakkelijken, zowel voor ons als de medewerkers. We hebben kosten kunnen besparen en ons mobiliteitsbeleid verruimd.

MANAGER HR OPERATIONS T-MOBILE

“Contracten met meerdere OV aanbieders en een inhouse OV administratie zorgden voor hoge administratieve last, hoge kosten en geen eenduidige mobiliteitsoplossing voor onze medewerkers. De samenwerking met Radiuz gaat ons kostenefficiency en een afname van de administratieve last opleveren. Bovendien hebben we nu één mobiliteitsproduct voor al onze medewerkers en zijn er mogelijkheden voor het verruimen van ons mobiliteitsbeleid.”

 

 

 

 

 

PROJECTMANAGER - TPS

In de oude situatie werd het gebruik van mobiliteit door TPS vergoed, en niet gefaciliteerd. Voor de medewerkers betekende dit het op dagelijkse basis voorschieten van reiskosten (parkeren en openbaar vervoer) en het indienen van declaraties.
De reden van TPS om de zakelijke mobiliteit uit te besteden is enerzijds om de administratieve handling rondom declaraties te reduceren en processen te automatiseren en anderzijds om zakelijke mobiliteit laagdrempelig en flexibel aan te kunnen bieden in het kader van goedwerkgeverschap en gelukkige medewerkers. Door de mobiliteit te faciliteren middels de Radiuz-kaart hoeft een medewerker geen reiskosten meer voor te schieten, is er altijd voldoende saldo en is het achteraf niet nodig om declaraties in te dienen.
TPS hanteert verschillende arbeidsvoorwaardelijke mobiliteitsregelingen, niet alle medewerkers hebben recht op exact hetzelfde. Deze verschillende regelingen zijn ook doorgevoerd binnen Radiuz.

In december 2016 is TPS gestart, tijdens de eerste 12 maanden is het aantal kaarten gegroeid met 350% waarvan 100% actief wordt gebruikt. Uit een satisfaction survey dat onder de medewerkers van TPS is gedaan, kwam duidelijk naar voren dat de tevredenheid erg hoog is.

 

 

MANAGEMENTSECRETARESSE BEDRIJFSVOERING | NOORDELIJK BELASTINGKANTOOR

Bij de oprichting van het Noordelijk Belastingkantoor per 1 januari 2018 zijn we gestart met het gebruik van de mobiliteitskaart van Cardz by Radiuz. De reden hiervan was dat het Noordelijk Belastingkantoor zich vestigde aan de rand van het centrum van de stad Groningen, zonder parkeergelegenheid.

Persoonlijk reis ik sindsdien met de auto naar de P+R waar ik gratis kan parkeren. Van daaruit reis ik verder met de bus en gebruik ik mijn mobiliteitskaart. Hiermee reis ik makkelijk en flexibel van A naar B, met elk vervoermiddel naar keuze, zonder hiervoor af te hoeven rekenen. Ik betaal alleen wat ik gebruik. De kaart was voor me geactiveerd, ik kon er direct mee op pad.

Geen gedoe, eenvoudig in gebruik, altijd voldoende saldo en opladen is niet nodig. Alle reistransacties komen samen op één maandelijkse factuur en ik hoef als werknemer geen reiskosten voor te schieten.

Kortom, wij zijn heel tevreden over Radiuz.