Dan zijn er nog de nieuwe mogelijkheden als deelfietsen en deelauto’s -waarvan het aanbod per regio behoorlijk kan verschillen.
Wil je daarop inspelen? Veel spelers zijn nieuw; zijn de diensten wel betrouwbaar? En hoe ga je om met fiscaliteiten, met vergoedingen?
En uiteraard wil je ook een aantrekkelijke werkgever zijn. Hoe zorg je dat je met het reisbeleid een passend aanbod neerlegt -een aanbod waar de medewerkers blij van worden?
Kortom: mobiliteitsbeleid is een harde noot om te kraken. Daarnaast heb je in deze tijd, waarin alles verandert, meer behoefte aan flexibiliteit. De meeste mensen werken thuis en blijven dat wellicht doen. Hoe speel je daarop in met mobiliteit?
Ga je een thuiswerkvergoeding introduceren, 2 of 3 dagen woonwerkverkeer compenseren?
Radiuz biedt oplossingen voor deze complexe materie.
Een voorbeeld: je wilt een groep medewerkers OV aanbieden, mét deelfietsen en deelauto’s. Hiermee bied je meer mobiliteit aan, maar dat hoeft niet méér te kosten. Jij koppelt hier een bepaald budget aan en via het volledig geautomatiseerde Radiuz-platform houd je grip op wat je medewerkers gebruiken en verbruiken.
Je betaalt alleen voor wat je gebruikt; Pay per use.